UTM menghijau

- why menghijau ? - 

sebab die tak merah : )

okay back to the topic
utm
aku bangga study kat sini sebenarnya
bukan ape, aku suka environment die yang menghijau
penuh 
kehijauan

bukan tu je, kat sini macam - macam jenis pokok ada.
serius tak tipu
dari buah - buahan hingga kayu - kayan yang kita wat perabot.


aku da la suka warna hijau pulak tu
so if i saw green things, i would say that i feel calm n relax
aku bukan suka hijau je tapi semua jenis 
natural beauty
perempuan yang comel yang menyejukkan mata seseorang memandang pun
boleh buat aku tenang
anything laaaaaaa
lagipun, pokok ni is important for us to live right?
hahahahaha..
OXYGEN laaaa
kita kene la 
give and take
betulkan???
yela, kita da kuarkan karbon dioksida, pokok amik nak wat fotosintesis
then, pokok kuarkan oxygen, kita sedut oxygen untuk bernafas.

hahahahahha..
kesimpulannya, hijau buat aku tenang and we as human must
give and take
with one another


lol afiq

No comments:

Post a Comment